+11 grader.

åh så skönt det var idag när man kom utanför dörren. jättevarmt! längtar sååå tills våren är här. vill höra fåglarna kvittra och se växterna frodas!

gick ner till gymmet för att dra en repa. kändes superskönt! jag kan lätt bli en helgtränare. känns som det är så många måsten under veckan så själva nöjet med gymmet försvinner. energinivån är inte lika hög och allt man gör känns som man gör i 100% motlut. men idag flög jag på molnen. gjorde lite extra till och med. underbart!

min vita shoppingvecka har gått över förväntan. ingenting annat än mat har inhandlats och det känns superskönt! okej. det är väl egentligen fusklätt när man ser till beloppet på mitt konto.  men ändå. 

nästa veckas utmaning handlar om vardagsmotion. ska försöka att inkorporera så mycket motion i min vardag som möjligt. hoppas av några hållplatser före min egen. gå och handla (vilket jag ändå alltid gör). ta cykeln lite extra. är ni med?

puss på er och lycka till. kom ihåg att sex också kan räknas som vardagsmotion ;)

Kommentarer
Postat av: lisa

idaaaaaaaa. va kan man köpa i doppresent till t?? adda mej gärna på msn, [email protected]

2008-02-17 @ 21:08:17
URL: http://jagarenstjarna.blogg.se
Postat av: miss xl

Ska försöka med det jag med. Kan börja med att storstäda huset! :)

2008-02-19 @ 14:35:56
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0