sorry!

förlåt att jag tände hoppet för er, mina arbetskollegor, när jag idag ringde och sa att jag skulle arbeta. trodde att jag efter en dag utan feber (men med hosta och snuva) var friskt... men ack nej. nu är jag inte frisk längre... feber igen..  *svärdord med stora bokstäver*

aja. annars har jag legat i soffan. pysslat på datorn. legat på soffan igen. ja. ni fattar. intressant liv jag lever ;)

nu ska jag fortsätta bli frisk... igen... för på onsdag är det julbord, det första jobbarrangerade julbordet, så de måste man ju gå på!


Å FRESTEN... GRATTIS SYSTERYSTERANNA TILL JOBBET! FAST FAST FAST FAST...tills du dööör... nä, fy så hemskt. fast fast på ett bra sätt... ni fattar väl? *hehö*

kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Taack! det är på skolan jag var på sist, högstadiet, klasslärare tillsammans med en annan! hoppas du mår bättre! kram!

2008-12-16 @ 14:28:02
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0