packad och klar.

så. nu är jag helt redo att bege mig till dalarna. åker om cirkus en timme så snart är det väl dags att ta sig till station.

hostade mig genom natten, så imorse var det jag som tog och ringde till vårdcentralen för kurering. jag har "hållit" ut i typ 2 veckor men inte blivit nå bättre. så nu är jag ca 400:- fattigare, men en burk penicillin, en flaska hostmedicin och en flaska med starkare variant av hostmedicin som BARA ska intas innan jag går å lägger mig. innehöll visst morfin eller något liknande lugnande. känns tryggt. ser verkligen fram emot att få sova en hel natt! å hur mycket jag än kommer sakna björn så hoppas jag han kan sova ikapp sitt också. stackarn. hållt han vaken...

nä. nu ska jag packa ihop datorn. har blitt en av dom som kollar på film under tågresan. sååå skönt!

puss å kram! God jul på er alla! nu är det datastopp fram tills söndag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gott Nytt År!!

Tycker om dig, förstår att du kanske tvivlar på detta men det är fakta!!

Puss och Kraaam

/Linda

2008-12-31 @ 16:52:45
URL: http://lindatheresejansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0