onsdag.

känns som om veckan har gått super fort. det är ju redan onsdag! kanske har det med aktiviteterna på jobbet... igår var det pepparkaksbak och imorgon blir det lussebullsbak. å på fredag är det luciafirande. herregud va tiden speedar när man har roligt! annars är julklappshandlandet igång! finns så många roliga saker! har redan köpt en julklapp till tuva som hon dessutom fått. men nu hittade jag en till. :D tyckte den var jättesöt och pedagogisk! gillar verkligen funktionella leksaker. kan se mig tuva i framtiden klaga på sitt monster att hon bara köper saker man lär sig av. "Guuuuud, monster! jag vill ha vaaaanliga julklappar!" aja. får se om hon gillar! hitta en åt syrran också. så klockren. så den får bli utöver min orginalplan..:P nu måste jag gå å duscha bort gruset från min hårbotten. skulle vara lite lagom käck och agera stjärngosse med en kon ifrån sandlådan. inte så smart.. men det är väl inte det jag är känd för heller?! :P puss i luren!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha en kanon kväll! :)

2008-12-10 @ 18:17:28
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0