borta är lite bättre faktiskt.

sådär. nu har man samlat så pass mycket energi att jag försöker mig på ett minirepotage om min semester. så underbart det var må jag säga. vakna när man vill. sola när man vill. bada när man vill. härligt! sverige är härligt också, men det har sina baksidor. såsom detta jäkla mörker! visste inte att jag var så beroende av solen som jag verkar ha vart. känner mig som en zombie!

har egentligen bara gjort en enda sak under semestern och det var att slappa. SLAPPA. vi masa oss upp när vi ville. käka frukost på ballis. gick ner till stranden eller poolen. slagga och bada tills eftermiddagen. tog siesta. gick å käka. somna om. MUMS!

gjorde en tur till arguineguin där jag vann en resa av ett bolag som var så där lagom skumt. får se om jag vågra hämta ut priset eller inte. promenera till puerto rico några gånger. åkte på delfin/val-safari. detta var nog faktiskt veckans höjdpunkt! minst 100 delfiner runt båten och vi fick se 3 valar på runt 20 meter (20-30 ton uppskattningsvis av vår guide) runt båten. så jäkla maffigt!

aja. man kan inte sammanfatta denna semester i ord. så ni får lite bilder istället!

   
flyget - fina paret - poolen at the hotel - coola kaktusar, typ det enda som växer på grannis
   
promenad till stranden - första doppet på el vacacion - mys! - blev massor av gotta

   
kackisen gunnar underhöll oss - björn "frös" första dagen - blått hav - avskilt badställe

   
minigolf på hög nivå - solnedgång från ballis - sänka skepp togs på största allvar

   
solpuss - vågar ni gå klädda så här i sverige? -don't ask me what they put in our ice cream!

   
i väntan på båten - min sommarpojke - flipper, jag lovar, det är flipper! - me go nude snorkling... :P

bilder säger mer än ord eller?
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

underbara bilder!!!! det var du/ni värda! stor kram

2008-12-10 @ 17:46:03
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0