trevlit!

ja, trevligt utan g gör det mycket mycket roligare!

det hela började igår då jag dels slapp stänga på min kära arbetsplats efter en heldag med snickesnack! sedan fortsatte jag till city för att tillsammans med björn, björns pappa och björns kära syster elin gästa Go08. vi hann se rockOlga, kingen, little gerard och lennart gran (massa gamla 60-talsstjärnor). vi kollade på briggen tre kronor. käkade på jensens och snacka massa skit och hann precis springa till slottet för ett se ett 8 minuter och 8 sekunder långt fyrverkeri. riiiiktigt trevli start på helgen!

idag sov tog vi sovmorgon. ofta när jag försöker intala mig att "nu ida, nu får du sova!" så vaknar jag oförskämt tidigt. men idag. åh. halv ett! *mums* hann sedan med att storstäda och käka senlunch (kl 16) innan vi drog in på stan för lite cruising. tyvärr öste regnet ner som vanligt så det blev att stå under tak och speja efter amerikanarna. mötte sedan upp jocce och hans trevliga sällskap för en matbit på mongolian. orka en tallrik (fy skäms) men två tallrikar efterrätt :D små tallrikar, men ändå. har precis sett klart på filmen som så fint översatts till "jiddra inte med zohan" på svenska. helt okej om det inte vore för att ida´s ögon ville stängas för lite sömn...

så nu är det jag som sleepwalkar till sängen för en natts underbar sömn!

imorgon fundrar jag på att åka in till city själv och fönstershoppa. behöver en redig promenad och varför inte ta den på söder? :)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0