snuvig i näsan.

känner mig täppt i skallen. pust.

har haft det mysigt i alla fall under fredag och lördag. gick på båten igår vid kvart i sju. en lagom liten båt som inredningsmässigt var riktigt fräsch. inte som skabbcinderella! dock var det inte lika mycket drag på galaxy som cindi, men det var lika trevligt det!

gick å käka på Grillen, finfin meny med både förrätt, varmrätt och efterrätt för 345:- fick käka från både förrättsbordet och dessertbordet. efter det sistnämnda bordet så kände man sig så där lagom vedervärdig, men fanken så gott alltså! gick sedan och checka in resten av båten. riktigt najs. blev det dock inge hårtösmedvetslöskväll för björnen och mig. bara mys!

vakna alldeles för tidigt i morse och var täppt som bara den. såklart så börja man blöda näsblod när man snyter sig och får stå inne på toa en kvart för att inte störa björnen som sover. men men. vad gör man inte för kärleken. under nattens gång så hade visst färjan haft en "man-över-bord"övning vilket gjorde att vi blev ca 2 timmar sena hem. detta gjorde att hemresan kändes jääääättelång. men med mer mat så kan man alltid döda tid på en båt. *pust* vill inte äta på en vecka. som tur var har man ätit riktigt gott så det gör inte så mycket om jag fastar lite nu ;)

uschlans va trött jag är nu! ska sussa snart!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0