men jisses då!

fått dom snyggaste cykelkläderna utav systeryster uppe i luleå. vettefanken hur hon kom på idén, men jag gillar den. förhoppningsvis hjälper dom min fina mage att sluta se ut som om jag är i nionde månaden...*hahabuuuhuu* ;)




har annars haft en supertrevlig födelsedag som inleddes med en suverän surprise av björn. när jag imorse kom in i vardagsrummet så stod inte min dator där, utan en ny! :) en riktigt snygg pryl! så nu mamma får du nog tillbaka din..:D

väl på jobbet så samlades alla ungar och sjöng för fulla muggar när jag anlände till förskolan. så fint dom skränar! har annars mest suttit och gjort OS-medaljer idag då vi haft OS med både säcksprint, potatisbalansbana och maraton. superduktiga ungar!

ikväll blir det att softa med massa fika och besök, får se vart kvällen slutar!

tack alla underbara människor och era ord! saknar er otroligt mycket!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0