it´s raining..

men, and I do not need them!

varför kan det inte vara lite sol? varmt är det, men ingen sol. *buhu*

idag är 080808, det betyder att om man bor i stockholm som jag och har riktnummer 08 så kan man fira lite extra inne i stan. massor av olika saker på gång och massa artister. men. så är det ju detta regn.

men innan dess ska jag till jobbet och jobba arslet av mig. äntligen börjar arbetsmiljön reda upp sig! så idag kanske man kan fixa med materialet och liknande saker! stoppa in porslin i skåp å så :) vem trodde man kunda bli glad utav att städa. ;)

puss på er! morgonmackan väntar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är så trött på detta regn, börjar bli lite enformigt :P Vart tog sommaren vägen liksom?

2008-08-08 @ 07:16:10
URL: http://fridafashion.blogg.se/
Postat av: carro

heej Ida, åhh vad roligt, den ska jag försöka boka in så fort jag kommer ner till falun och ser vad som händer där.. Kraam

2008-08-09 @ 11:18:41
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0