ett ställe.

var och reka inför min 25årsfest igår. började med förfest i vasastan hos malins kära morbror. han bor i en uschligt fin lägenhet med jacuzzi praktiskt taget i sovrummet! var riktigt trevligt att träffa nya människor! många skratt blev det, speciellt när sexpratet kom fram...*hehe*

väl på utestället med det fina namnet "ett ställe" så gick dansen igång direkt! riktigt skön musik och gött med ett retrodansgolv! det var egentligen detta dansgolv som var mitt mission att utreda. okey, dom blandar hits från både 70 och 80, men det får väla vara så, för grymt bra musik va det! vid tre kom jag hem trött som bara den! men det var det värt!

idag har jag dessutom fått dom första ja-svaren till festen. hela tre stycken! anna ingrids och emma rönning sluter upp den 20! fantastiskt roligt! samt joccelino som i denna stund surfar efter den perfekta 70-tals-outfiten..;)

tänkte visa min fina inbjudan som therese brun (www.markvardig.se) så snällt skänkte till mig! tack så otroligt mycket!



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0