discoklänning!

:) har hittat min klänning till 25-årsfesten. en grön liten prydnad a la 70-talet. enligt mig i alla fall! nu fattas det bara en afro :D

blev att besöka x antal butiker idag. åkte själv in på stan för att promma runt lite grand. gick in på vintage clothing som ligger bakom åhléns. blev många fniss över allt som fanns. vilka färger och snitt! såg minst 5 dressar som mormor säkert haft under 80-talet. mycket paljetter!

avslutade prommisen med lagerhaus där jag fann 5 uppläggningsbrickor och glas/skålar i fin grön akryl som kommer att göra sig svinbra till festen!

mycket festprat, men jag ser verkligen fram emot att få träffa alla kompisar som jag hoppas kommer!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0