wihi!

okej. jag vet det själv. man ska inte väga sig efter enbart två dagar för vad som helst kan hända men jag blev lite nyfiken. och visst då..:) woops var 1,2 kilo borta.. men men. det är idag. imorgon är en annan dag. ändå lite roligt att veta att man är på rätt väg!

var och såg på andy warhol-utställningen på moderna igår. riktigt häftig utställning. tänk om man kunde få ha den i sitt vardagsrum. var många vidoekonsetallationer bara som man inte fatta något av. men så är det ju med konst. konst är konstigt. en sak vet jag i alla fall. att moderna kommer få fler besök av mig! hitta dessutom roliga målarböcker av kända konstnärer som jag funderar köpa in till förskolan och barnen. konstchocka med lite och ta bort alla "byggarebob"-målarbilder. :P

stängning idag, men lika glad för det är jag! puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa de är jättefina! Har 3 till sånna i hallen; i olika färger.! kram!

2008-04-16 @ 08:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0