tvångstankar.

lyssnar på the voice just nu och de pratar om tvångstankar. kan väl inte påstå att jag har några nu kanske men när man var mindre. ojojoj. vilka saker man hade för sig. som när man åkte bil och räknade vägreflexstolpar. eller att man ville ha ett visst flyt mellan dessa. eller att man i en viss skog behövde springa på vissa rötter.

okej. jag hitta en tvångstanke jag fortfarande har. om jag står först i bilkön vid ett rödljus, då måste jag vara den som första hinner över vägkorsningen när det slår om till grönt. that´s the way it is!

annars var det en lång dag igår. stängde på förskolan och fortsatte sedan direkt till kursen. hu. visade alla mina övningar så nu är jag klar med dom! jippi! å så fick jag tillbaka det jag skrivit, mycket bra stod det. nu kan man ju bara undra vad som är mycket bra, inga övriga kommentarer liksom. man är ju van med lite konstruktiva kommentarer men aja. kanske inte riktigt en högskolekurs men ändå. jag är glad.

nu ska jag leta kläder som matchar min röda nuna. bränt mig lite. men det är stajlish! :P

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0