tårar.

bara jag som grät som ett barn till programmet "spårlöst" på tv4? herregud vad fint i slutet... alltid fint med happy endings!

annars då? jorå. dagen har gått supersnabbt. kom till jobbet, pysslade lite med papier mache med några av barnen, därefter lunch, sedan utgång och till sist stängning. försökte gympa med barnen utomhus men det blev mest fridans av barnen själva. melodifestivalen rockar enligt dom själva. själv är jag av annan uppfattning. men men. whatever makes them happy såå:)

längtar sååå tills jag får gå hem imorgon. då blir det gym och sedan nedräkning tills båten går på lördag. ska bara slappna av och ha det gött under kryssningen. inte bry mig ett skit om det ena eller det andra.

funderar på att än en gång bjuda tjejerna hit till stockholm. vad säger ni? ska jag bara skicka ut ett datum eller ska jag kohandla? jag vill bara att det ska bli av. vänta er ett brev från mig snart i alla fall!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag grät oxå, såklart! det var ju såå lyckat=)

2008-04-04 @ 10:00:43
URL: http://tegels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0