solsken!

åh vilken underbar dag! började kallt men slutade svettigt! när jag kom till jobbet imorse möttes jag av barnen ute, trevligt, men lite lagom bitigt i kinderna. barnen blev att vara vara hela förmiddagen och efter lunch och visningsamling så blev det att gå ut igen. alltså en heldag! najs.

sitter och finurlar på en guldvaskareftermiddag för barnen. låter ju som en kul grej. ska bara planeras väl så allt flyter på. ska köpa guldsprej så jag kan spreja lite "guldklimpar". någon som vet ett roligt "guldvaskarmål" som man kan ha till mellis? känns ju inte riktigt som sockerkaka är något genuint guldvaskarkäk. popcorn kanske?

aja. nu ska jag till el gymotek. huuu. vill gå prommis, men nu har jag mesat mig från gym i tre dagar å björn e nog lite sugen. ska väl försöka... *pust*

bakad potatis och skinkröra ikväll! *slurp och smask*

puss!

image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0