nuså.

är det bara jag om inte kunnat blogga på några dagar? på grund av tekniskt fel alltså? så klart är det när man inte direkt kan blogga som man vill blogga. men aja. får försöka ändå,

min helg och tillvaro har gått i slöseriets tecken och det har känts gött faktiskt. att äntligen kunna handla exakt det man behöver. att inte behöva vänta, så i lördags sprang jag och björn iväg till kista och shoppade loss. två nya jeans, en tröja, en mobiltelefon, middag samt en tröja till björn. hade mycket trevligt!

fredagen spenderades med björn och elin. elin kirra hårfärgen min :D och sedan mös vi med mat och mousse. och let's dance. najs najs!

söndagen tillbringade jag i hagaparken och solna centrum. handla inte mindre än 4 behåar, 3 par nya trosor och 6 par strumpor. slängde allt i underklädes väg jag hade hemma! jiho!



annars har dagen min vart super. har vart ute hela dagen, förutom lunch. i värsta solskenet! hoppas ni också haft det lika gött som jag! har till och med lärt mig hur och varför det snöar. det är ju så klart småkryp i flygplan som hämtar snö från nordpolen och släpper ner snön över oss. men när det blir för varmt blir dom slöa och orkar inte flyga. därför snöar det inte på sommaren! bara så ni vet;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0