kryssning.

de brukar ju sägas att bilder säger mer än tusen ord. så jag tänkte nu komponera en lagom lång genomgång av kryssningen jag var på inatt.

 båten intogs av ett par glada stockholmare och lilla jag.  innan festandet tilltog beslutade vi oss att för att se på den fina solnedgången. tur man fick låna johans jacka. annars hade man frusit ihjäl.  men så fort drickan hade börjat verkat (vilket var efter 1 och en halv smirnoff för ida) så starta partyt.  jocke missuppfatta själva intagandet av djävulsdrycken men det verka ju gå bra ändå!?  middag intogs på den eminenta restaurangen food garden och god dryck beställdes.  jocke hade sett en drink och blev sugen att beställa den. det visade sig vara drinken "ville viking". en barndrink. skrattet som uppstod när den allvarliga servitrisen levererade svaret lät sig inte tystas.  efter middagen var det paketöppning. johan fyllde år.  en mankini!  annars mös vi ikapp vid diskot smuttandes på drinkar . efter dessa blev det lite suddigt . nattmackane intogs  och sedan snubblade vi isäng. roligt var det. men fanken. man är inte tjugo längre. en kryssning per år räcker tror jag. nu ska det vilas!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0