idéer!

jag behöver idéer! vart kan man resa för lite avkoppling, sol och bad som inte ligger alltför långt bort eller är för dyrt? jag är insnöad på spanien just nu. älskar spanien både för kulturen, maten och klimatet. Men jag kanske är fööör insnöad. Björnen och jag funderar på att dra utomlands i höst och har funderat på las islas canarias.. men.. jag vill inte åka utomlands för att komma hem till sverige igen (mina fördomar lyser igenom va?). jaja. någon som har ett eller två prima tips kan väl dra ner nåra ord i kommentarluckan och posta!

puss!

Kommentarer
Postat av: Gött mos!

Göteborg är fint har jag hört!

2008-04-29 @ 19:46:04
URL: http://veckansvarning.blog.com
Postat av: Syster

Liksom Luleå......

2008-05-01 @ 10:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0