förändring?

känns som om jag blivit lite lättare i sinnet. vad detta beror på vet jag inte, men det mesta känns inte så jäkla jobbigt längre. känns som jag haft en mur som jag gärna velat rasera men inte kunnat eller orkat. eller kanske till och med orkat brytt mig om att göra något åt. men nu. nu känns det som om den börjat krackelera lite. skönt!

precis gjort värsta veckomatsedeln för nästa vecka. massa smaskiga saker. vill ni se? här får ni!

Måndag: Lax i gräddfilssås
Tisdag: Inbakad kycklingfile med limesås
Onsdag:Gratinerade köttfärsbiffar
Torsdag: Kräftpasta
Fredag: Mexikansk kycklingpaj

dock kommer denna vecka bli liiite jobbigare än förra veckan. ska vara borta 2 kvällar av 5, så det blir sena middagar. vilket betyder att man måste bygga upp så man inte blir allt för hungrig under tiden. men det kommer gå great!

nu må jag hitta på något. en promenad kanske!

puss!

Kommentarer
Postat av: miss xl

Mmmm det såg ut att bli en god middagsvecka!

jag har gjort en vanlig "table" och satt in i kodmallen, . Här är exempel på hur jag gjorde:

Uppdatering varje Måndag

Startvikt
77

Nuvarande vikt
72,0

Delmål 1 avklarat!
73

Delmål 2
69

Viktminskning sen förra veckan
-0,0

Total viktminskning
-5,0

Lycka till :)

2008-04-20 @ 15:52:30
URL: http://xl.webblogg.se
Postat av: miss xl

HA HA HA! Jag skrev html språk som den översatte! Det var ju inte meningen... Om du vill ha html koden bara säg till så kan jag sända den på mail istället. Annars är det bara att göra en vanlig "table"

2008-04-20 @ 15:54:45
URL: http://xl.webblogg.se
Postat av: Camilla

Nå, jag vill ha recept!!!
Vill också tappa några kilon.....

Puss

2008-04-21 @ 09:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0