färg.

vakna redan vid kvart över åtta av att solen värmde min hud. inga persienner här inte. sedan gick de ju inte att sova. alldeles för varmt!

blev till att börja måla på balkongen idag. riktigt skoj! jag och rollern är bästa vänner nu;) läängtar tills vi får hem väggdekorationen och kan sätta upp den, ska bli riktigt intressant å se hur de blir!




blev en sväng ner till centrum för lite lunch och mathandlng inför kvällen. käka mcfish på mcdonalds.. viktväktar lunch va? (men inräknat och planerat) blev till att köpa kuddar till soffan på balkongen samt en klänning till sommaren. känner mig riktigt fin i den. nu ska jag tjatta klart med linda på msn! :P



ha de gött ikväll! det ska jag!
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0