dåså.

nu är steget taget. räkningen betald. invigningsritualen färdig. ida är en viktväktare. igen. efter att ha arbetat på gymmet utan utslag på vågen så tog jag beslutet. nu är det dags. alla utom en på jobbet håller på så nu är man liksom med i innersta cirkeln;) :P

första dagen är nästan avklarad med bravur tycker jag. viktväktarna är ju inte så särskilt svårt egentligen utan handlar mest om planering och aktiva val, så att det går med bravur är inte så konstigt. men men. man får se... tar en vecka i taget. förhoppningsvis blir det minus varje vecka. det är mitt mål i varje fall!

har annars vart en soft dag (som tur var). jag och björn hamnade i hetsiga diskussioner inatt angående jämställdhet så vi somna väl in runt halv två..*snark*.. men roligt var det!

imorgon blir det moderna museet med malin. ska bli roligt att checka in!

puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0