blue.

moon bar. detta har vart mitt tillhåll ikväll. kom dit lite sent så det blev att stå hela kvällen och just nu är mina fötter lagom sura på mig. både i lukt och känsel. :P

mårten andersson öppnade showen med småkomiska kommentarer om mongos och handikappade. om man säger så så satt han ribban för nästa gäst. özz nujen alltså. han körde på lagom roliga rasseskämt, kvinnoskämt och amerikanskämt. näst på tur stod en britt. en engelsman. en spencer brown. hade aldrig hört talas om honom innan detta, men nu vet man. riktigt rolig. roligast var nog skämten om oss svenskar. speciellt hur vi pratade. gå och se han om ni får chansen.

till sist kom den alla (enligt både özz och mårten) väntat på. björn gustafsson. han öppna lagom roligt och mina tankar om hajp dök upp. men sen ni. sen ni kom han igång. fanken. skratta så jag grät. börja aldrig skit i skogen med slalomskidorna på. *hahaha* han hade för övrigt stukat handen. hur, kan ni se på parlamentet imorgon. tror jag. enligt honom själv. jäkla kratta.

rolig kväll! sängen ropar på mig. såååå trött i ögat. *gäsp*

puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0