sangre.

blodsmak i munnen.
sandpapper nummer 5.
fila på halsmandlarna.
gör det bara.
sadistisk slöjdlärare.


Är ni inte stolta över mina verklighetsanalyserande dikter. Vilket arbete. Idékläckande. Ironi. :P

Jag som yrat om hur illa det är att ha feber ska nu göra en tresexti och klanka ner på halsont istället. feber kan man stå ut med. när man har feber kan man i alla fall prata utan att låta som frankensteinsmonster. med feber kan man uttrycka sig. med halsont kan man ju knappt kraxa. gör så jäkla ont. å svälja kan man inte heller. då gör det ännu ondare. bajs.

idag kommer storasyrran, lilla lina och ännu mindre einar. Det ska bli otroligt kul att se hur mycket i alla fall ejjan har växt. Lina vet man ju, men lillagubben. sikken surprise. å så kommer lillasyrran och tuva. massa barn. oj oj oj. fast jag gillar ju barn. tror jag. :P stackars elever. *hehe*

längtar efter snö. längtar efter mys. speciellt adventsmys. hur ska jag kunna mysa utan er tjejer? vem ska klä min gran! :P Linda, när jag kommer upp. Då tycker jag vi ska pynta din lägenhet. Hur tidigt du än tycker det är. sådeså.

en kram vill jag ha. en kram bara. en björnkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0