fiebre.

känner att det ligger i kroppen och gror.
detta våldsangrepp på min kropp.
ont, ont, ont är det.
helvetet på jorden.


njae. kanske inte så farligt. men jäkligt irriterande. bryt ut för i helvete!

som ni kanske märkt är även jag numer medlem av detta hemliga sällskap. blogg.se herregud. först lunarstorm som man övergav samma dag man fyllde arton (man har ju stolthet). sedan facebook (sådär lagomt vuxenfjårtis) och numera blogg.se. måtte jag aldrig säga till björn vad jag gör när han inte är med. :P närå. så jävligt är det inte.

slutuppgiftpratande i skolan. allting jag sa var osammanhängande och hest. hoppas jag skriver bättre än jag pratar.

sitter nu med systra å tuvis. två söta krabater som båda skriker när dom är hungriga. nästan. okej. bara den ena. jag ska sluta ljuga.

hellre frisk än sjuk. puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Heeej! Kul att höra från dig! Ska ev. till Sthlm v.46 med mamma över en dag..om du är där kanske vi kan ta en fika eller nåt? Har läst å kollat lite på bilder på Annas blogg - sötis bebis!! Ha det! KRAM

2007-10-29 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0