estudio.

febern har legat högt inatt.
halv fyra bestämde jag mig för att tämja besten.
halv fem var den besegrad.
med en näve i bestens käft.
en näve, panodil.


nu lär jag försöka strukturera upp mitt liv. jag löste alla mina studierelaterade problem i febersömnen inatt. tyvärr följde inte några av dessa briljanta idéer jag knäckte med mig ut ur sömnen. damn it. varför blir man så yrig av feber?

dagen ska bestå av hälften plugg, en kvarts läsning av kurslitteratur och en kvarts sängliggande. må försöka vara klar med plugget till tio i ett då "våra bästa år" börjar. därefter lär det säkert vara en repris av ett oprahavsnitt man redan sett. kanske kan man läsa lite efter det, för att sedan stänga pluggavsnittet för dagen med ett avsnitt dawsons creek. herregud. jag må skynda mig!

längtar efter dig, mi oso.
tänker på dig mi linda.
puss till alla andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0