utmaning.

Nu du anna, i take you on!


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
*hihi* jaaa
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
hmm, mamma tvinga v'l i mig?
Vad åt du senast?
chili con carne
Har du fått någon komplimang i dag?
mmm..:) av två stycken faktiskt..:D
Har du varit med i en rättegång?
inte med med men suttit och kollat.
Är du polare med grannarna?
hmm.. påtvingad polare tror jag det heter
Vilket språk pratar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
du, sånt är för dårar och småsyskon. ngn måste ju hålla karaktären!
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
i stockholm åker man inte bil, man tar pendeln *cool*
Gay?
happy like a piggy
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
*rodna* vem kan glömma den gången...:p
Har du något husdjur?
nope.. eller jo. en björn
Har du täckt någons hus med toapapper?
nope
Har du varit på stranden?
jajamänsan
Minns du din/dina musiklärares namn?
rolf? göran? håkan? om jag inte missminnner mig
Hur bra är din syn?
the shit
Har du varit på ett party?
så klart!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nope
Har du varit utomlands?
si si claro
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
mitt bästa och enda hittills... anna, carro, linda, emma.. kom igen nu!
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
absolut.
Var är dina syskon just nu?
falun luleå och sala...
Vad var den senaste drömmen som du minns?
usch, lavinmardröm igår..*hhuu*
Vem ringde dig senast?
syrran anna
Vilken tid gick du upp i morse?
tjugo över sex
Vad ska du göra i helgen?
UPP TILL ÖSTERSUND! jippi kay ej mother fuckers säger jag, nu blir det fest!
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
hmm. raderar eftersom
När var du riktigt sjuk senast?
när camilla var på besök
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Musse från yippi kay ey mfs...:P två ggr tom. han förföljer mig...
Vad finns i din bakficka?
har inga
Har du färgade linser?
smått blåa
Vad gjorde du klockan två i natt?
sov, men en halv timme före var jag på toa
Vad är det första du gör på morgonen?
pussar björn
Vad ska du göra efter det här?
ut å gååå!

så... ni andra, ni vet vilka ni är.. kom igen nu...

puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
jupp
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
hmm, tog några iaf
Vad åt du senast?
varma mackor
Har du fått någon komplimang i dag?
jupp=)
Har du varit med i en rättegång?
Japp, två styckna
Är du polare med grannarna?
hmm, det skulle jag inte påstå=)
Vilket språk pratar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
öronen, de var länge sen
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
i söndags, när jag åkte ner till falun igen
Gay?
nope
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
japps
Har du något husdjur?
olgis
Har du täckt någons hus med toapapper?
japp=)
Har du varit på stranden?
jajamänsan
Minns du din/dina musiklärares namn?
hmm, nää men han körde flyplan=)
Hur bra är din syn?
nää för det har jag ju inte
Har du varit på ett party?
så klart!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
apsolut
Har du varit utomlands?
yesyes
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
väntar på erat ida:P
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
hmm, tro inte det. är ju trots allt vuxen nu=) så det blir ju mitt prob isf=)
Var är dina syskon just nu?
matte är nog nere i nån tunnel o arbet, michis är nog hemma i Backe
Vad var den senaste drömmen som du minns?
huvva, den hemska drmmen igår. Kolla inte på BESATT!
Vem ringde dig senast?
mahlin
Vilken tid gick du upp i morse?
kl 10, läraren rinde o väckte mig
Vad ska du göra i helgen?
Utgång i borlänge
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
hämtar dig om 50 min babe
När var du riktigt sjuk senast?
nån vecka sen
När såg du en kändis senast? Vem var det?
det minns jag icke
Vad finns i din bakficka?
har inga
Har du färgade linser?
nope
Vad gjorde du klockan två i natt?
sooov
Vad är det första du gör på morgonen?
tar en snus
Vad ska du göra efter det här?
kolla på tv

2007-11-28 @ 19:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0