simskola.

hur mysigt var det inte igår då! linda, om du vart här hade du grinat. två klasser med babysim och alla var sååå söta! var ingen som skrek, utan bara skratta och skrik av välbehag. känns verkligen som jag hittat nischen inom simskolan. så kul! och ännu roligare är det ju om man någon gång får bada med tuva :) hoppas anna och micke får bra badtider så både kan vara med!

idag är det uppsats. ska försöka få till mina intervju frågor och så måsye jag hitta lite mer allmän litteratur om jämställdhet och genus. kan ju medge att jag inte arbetar allt för mycket med uppsatsen, men de gånger jag får il så skriver jag desto mer vilket känns skönt. inte så orolig nu, men det lär komma!

puss på er alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0