russinnet.se

hellå. hittat en internetbutik som jag inte kan sluta tänka på. speciellt inte deras barn saker. men sakerna till de vuxna rokkar fett dom också.

kolla till exempel till den här
image1
hur söt är inte den. säger då det. om jag får barn är det härifrån doppresenterna ska komma.

jag som inte gillar smycken går ändå igång på denna!
image2
najs va! tänk er sedan att garvera in ida. ännu mer najs.

min nya väska. eller ja. villa ha i alla fall.
image3
fin grööön!

yello! ett måste för mig som buddahlover!
image4
tyvärr slut för tillfället men men.

hur fin är inte den här spegeln? finns en som skulle passa perfekt i tuvis rum också. men bara när hon blir större!
image5

snygg pocketbokhylla. fin färg också! ;)
image6

snygga handdukar.
image7

denna skulle vara skitfin ute på ballisväggen till sommaren. vill ju göra något med väggen!
image8
klistermärke. smart va!

sjukt rolig affär. vill hitta flera sådana! har ni nåra adresser?

kolla in på

www.russinnet.se

puss på er!


Update.

Har scrapbookat lite idag också. må ju lägga upp mina alster!

image9

som ni ser blir det bakvänt och så, plus att det e någon typ i bakgrunden som stör men aja.

image10
ock så den andra. fortfarande bakvänt. men nästa gång har jag en riktig kamer och inte en webcamera. håll till godo!

puss igen och heja sverige!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag och mamma hittade typ 2 av dom sakerna du skrev att du ville ha på hemsidan...tror vi är ganska dåliga på att leta=) men det är ju helt klart du i dom där sakerna;)

2007-11-17 @ 15:48:15
URL: http://tegels.blogg.se
Postat av: Anna

snygga=) sweeet!!=)

2007-11-17 @ 19:26:07
URL: http://tegels.blogg.se
Postat av: Emma

Vad fint du gjort!! kram!

2007-11-17 @ 20:22:38
Postat av: Linda :)

skitfint :)

2007-11-18 @ 15:54:17
URL: http://lindamarianordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0