pomodori.

update.
fick en pling idag av ett företag som arbetare med simundervisning. intervju imorgon kl 13. ska bli kul! får se om jag hittar dit :/ sen är det intro på vikariepoolen på onsdag. har lite funderingar över dom. sedan jag sökte har de annonserat två gånger till om vikarier. betyder detta att det inte finns nåra som vill arbeta för dem? dom känns seriösa förutom lönen som e lite i de lillaste laget. men, man kanske kan uppgradera sig. aja. bara att säga upp sig annars.:P


var iväg på galej igår. 
först begav jag mig till nacka strand för att checka in björn och hans kompisars hemsida som de ställde ut på Foto2007. De hade fått bordet precis intill entren så mycket människor blev det. Hitta själv några coola saker som typ att man kan göra pärlplattor av foton. lite som popart. riktigt coolt. så om någon hjälte där ute vill köpa ett kit och göra en bild på mig o björn i roliga färger så ja visst ;) tror ärligt talar att jag inte skulle orka själv *pust* Syrran dök också upp med micke och martin och tuva så klart! så jag fick mysa lite genom att ha henne i bärsele. *myyyys*

sedan svängde jag ner till t-centralen för att möta elin så vi fick se NK's julskyltning. Den var för barn, men riktigt fina granar. vi skulle så klart inte bara se på julskyltning utan vi skulle käka lite också så vi åkte till söder för att käka på hermans. ett litet bufféställe med vegitarisk mat. perfekt för sådana här mysiga kvällar då man bara vill sitta och snacka. och god mat dessutom! jag vet inte vad jag har ätit, men gott var det!

för att avsluta kvällen så gick vi till mosebacke och såg på pomodoris föreställning: "Vilse i haschkakan". Massa olika knasiga sketcher! Fick öva skrattmusklerna, helt klart! För man kunde inte låta bli att skratta åt dessa kvinnor som intog sig roller som nunnor som pratar om prostitution, en kvinna (eller man) som levde sitt liv i en burka sjungandes uno svenningsons låt "Under ytan", men så klart att de sjöng "Under burkan". Skrattade åt barnen (två kvinnor i blöjor) som sjöng och lekte om piller, terapueter och pillerbagare. ja. you name it, they did it.

idag blir det en hel dag plugg. gött!
ska börja med dagliga morgonkortet på mig. så håll till godo.image11
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0