oasen.

har ju glömt att berätta en grej. den där babysim/simläraregrejen jag var på. ska på min andra praktik i morgon! och då blir det inte enbart stora barn (2-5 år) utan också små bebisar! :) det som är roligt med detta jobb är att man arbetar inte bara med barn, utan också med föräldrarna. föräldrarna är med i vattnet hela tiden vilket löser ganska mycket och dom får i utbyte lite tips och ideer vad de kan göra med sina barn. suveränt. var riktigt kul i torsdags!

har gjort en dum/bra grej. var och handla med björn igår, försökte hitta lite julklappar. det sluta med att jag köpte harry potter till björn och ja, han har redan fått den men jag köpte också en ursnygg klänning/tunika. det dumma var dock att den var lite trång under bysten. så om jag vill ha den på jul (vilket jag vill, massor!) så lär jag lägga ner mycket mycket tid på gymmet. *pust* men nu jävlar. nu ska nu få köra med mig! JAG SKA HA PÅ MIG DEN PÅ JULAFTON! ska lägga in en bild på den så ni fattar varför jag ska ha den på jul. såååå snygg..:)

aja. ska försöka städa idag. vill börja pynta. så städning först, body pump sen, julsaksinventering efter det ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0