nervös.

update! så var den intervjun avklarad. så klart var det inte behövt att vara nervös! bara massa onödigt! satt i en timme och snacka med chefen för företaget som förklara och frågade massa frågor. det slutade med att jag ska och provpraktisera på torsdag för att se om detta verkligen är något jag vill arbeta med. om det är det så lät det som det inte var en omöjlighet att jag redan v 3 (ifall jag vill spurtutbilda mig) kan ha en egen grupp. finns ju både fördelar och nackdelar med detta. men jag ska fundera en stund. återkommer med rapport. jag lovar!



va knäppt det kan vara. intervju om en och en halv timme. har vart lugn som filmjölk ända tills nu. nu spritter det i armar och ben. och ändå är det inte en intervju för ett "riktigt" jobb eller hur man nu ska se på saken. konstigt hur världen ter sig.

har precis luskat ut att helena jansson som vi gick idrott med ska ha barn snart, typ i december. och att även anette som jag gick idrott c med ska ha i mars. är det något galet med världen eller ska verkligen ALLA ha barn? inget dåligt med det iof. då finns det i alla fall folk som tar hand om mig när jag blir gammal och gaggig! ;)

här kommer en bild på en nervös ida! :P

image12

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda :)

hur gick det för dig? kram

2007-11-20 @ 15:46:28
URL: http://lindamarianordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0