lunes.

så. ännu en måndag. haft en rolig men tröttsam helg. man ska såklart vara sjuk när alla man längtar efter kommer och hälsar på. har nog smittat tuva dessutom. inte roligt. hade velat gjort mer saker. mer aktiva saker. men gud så trött man blir i både huvud och kropp.

camilla, lina och einar kom i onsdags och sedan dess har jag vart på lager 157 2 gånger och gjort av med cirka 600 spänn. jag har inte råd med det. men aja. nu har jag kläder så jag inte behöver handla något mer innan nästa år. det känns ganska bra ändå. har lite sparat så.

har firat både lina, einar och anna också. bror fredrik och brorson jocke kom upp och hälsa på. lina fick lite pysselgrejer. shit vilken pysseltjej hon är. vill också! einar fick en matta. han är 1 år. och fick en matta. *haha* en matta man kan växa med.

jag och björn har köpt en gran också. äntligen! bredvid lager 157 har en trend & tradition butik slagit upp sina portar. så en 210 centimeters plastgran med frostade toppar och en del fräna julgranspynt blev det. vet inte vem som var mer uppspeedad över granfyndet. jag eller björn. *haha* björn fick dra den hem i alla fall. medan jag bar på 3 väskor. tur att man inte shoppar loss varje gång man är i falun.


skönt att komma hem i alla fall! känns inte som jag landat här på år och dar. känns så skönt att bara glida omkring och veta att man på kvällen får krypa ner hos den man tycker mest om i hela världen!

nu ska jag prova att börja med att slipa på mitt syfte med min ex-uppsats. inte det lättaste. ska bolla med handledaren i morgon på telefon. känns dock bra. ska skriva om något jag för en gångs skull tycker är intressant, så förhoppningsvis ska de gå bra. ska bara strukturera upp mig. sådeså.

puss på er alla! var och en i er bralla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0