jul.

det är typ en och en halv månad kvar. lär vara riktigt less på jul då. men what to do när man känner som man känner.

björnen har bokat julbord på hasselbacken (?). ligger vid skansen. 21 december tillsammans med elin, björn och deras fader. plus lilla jag. ska bli spännande. har aldrig vart på julbord. ser sunes jul framför mig. fanken va kung den kalendern är!

har suttit och nästan beställt björns julklapp. varför ska det vara så svårt att hitta något lagomt. vill ge han universum men gud ville inte sälja. hans kassörska var på massage. jäkla thaitant! så vad ska man då hitta på? vet precis vad jag vill köpa, men hur mycket skulder ska man dra på sig? och vem vet om jag får jobb efter jul? kanske behöver pengarna då? samtidigt som jag är så extreeeeeemt sugen på att köpa det jag vill köpa. han skulle bli så glad! och jag skulle bli så glad in return. tror jag. *hehe* för man ska ju köpa kärlek. visst då? :P

var till ikea igår i allefall. köpte 124 julpynt i färgerna röd, guld och vitt. shitt va mycket prylar! å så har jag redan lite. överdådigt kallas det! vill ha upp det nu! elin köpte värsta snygga tevebänken med det passande namnet ILEN. kan ju inte bli mer än rätt! Ostkroksbänk. riktigt snygg! nästan som man själv vill skaffa en etta igen för att få använda sig av smart förvaring. för visst hade jag smart förvaring på jungfruvägen. det var ju aldrig stökigt! ;)

hoppas ironin skiner igenom så ni inte tror jag är knasig i bollen. för om det är något jag inte är så är det ju det? visstå?

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0