ikea.

idag blir det av. ikea barkarby here i come. ska dit med björnipörni och elinpelin. köpa lite julpynt. björns kompisar må tycka vi är knäppa. vi har redan börjat pynta, bestämt vart vi ska vara på nyår och beställt tågbiljetter till jul. de må tro att jag satt många geriller i huvet på björn. ser så framemot december månad. ska bara mysa hela tiden! baka saffransmuffins, äta julbord, baka pepparkakor, fixa julklappar.

idag ska jag läsa uppsats. har fått en uppsats av min handledare å det visade sig vara malin från malås uppsats! *haha* fattade inte vem han prata om när han prata om en malin som vart på gruvriset, men till sist trillade myntet ner. det var lite roligt tyckte jag! måste näsatn skicka ett email till henne och berätta att jag ska bygga vidare på deras uppsats. blir nog så i alla fall.

har laddat ner två nya låtar. mja, nya och nya. kan rekommendera i alla fall!

those dancing days - hitten
lillasyster - umbrella

letare också efter gruppen all ends. deras album kom ut igår och första singeln gillar jag. lite rock sådär. musik is one of the things I can not live without. sådeså.

puss!


Latest news.

*haha*

Har hittat ett teveprogram som jag fanken skulle rocka i. Singing Bee på trean. Man ska kunna massa låttexter. lätt att jag ska söka. så nu e de gjort. let me win some money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0