falun.

idag drar tåget mig genom sverige upp till falun. om po-dagen ändå inte hade handlat om just det min uppsats ska handla om så hade jag nog skitit i det. men men. får umgås lite med syrran. vi ska på scrapbookingaffär och handla lite kläder till henne. vill verkligen börja pyssla nu men grämer mig lite för att ta in pyssel i hemmet. vet hur lätt det är att "jag ska bara pyssla lite".

var på gymmet igår. första gången efter förkylningen. 7 km totalt på maskinerna. helt klart nöjd. kändes till och med bättre än innan jag var sjuk. vill verkligen fortsätta nu. men jag lär få gå själv i helgen. men aja. kanske kan prova på deras body pump.

någon som vill följa med på winterjam på måndag? snowboard, kläder och massa musik, helt gratis. det låter väl.

nu ska jag packa det sista. 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0