blommor.

är nog världens lyckligaste flicka tror jag. igår ringde det på dörren vid 15 tiden. jaha tänkte jag. vem är det? 
utanför står björn och han har blommor med sig :) sluta tidigare hade han gjort vilket jag blev superglad över! och sedan hade han köpt rosor! inte ofta det händer och det är verkligen inget krav, men fint var det! så igår blev der myskväll efter gymmet...:)

imorse vakna jag übertidigt, kvart i sex. shit. har inte gått upp så tidigt sen. ja. ingen aning. iväg bar det på vikariat i en sexa. so, matte och svenska. hur mysig klass som helst! så nu tror jag på det goda i livet igen ;) och så får jag komma tillbaka imorron, mycket trevligt! roligast på dagen må ha vart när ida skulle förklara division. är ida bra på division? nope. en del elever tyckte dock de var gött att läraren var lika "dåliga" som dom.. hur bra e det? aja. gick gött ändå. de fick tillfälle att impa lite på mig istället!

ikväll blir det lugnt. vill baka peppisar eller sätta upp adventsstakar. får se. och äta fiskpinnar vill jag osså! sådeså!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0