almacén 157.

så har man spenderat lite moneras. först 143 på drogas hos la farmacia och sedan 200-någonting på lager 157. en t-shirt, en palestinasjal och en sparäkdräkt till tuva. najs najs najs.

har haft halva munnen bortdomnad idag med hjälp av de jag fick från apoteket. mindre än en på tusen, men mer än en på hundra upplever denna sensation. jippi så speciell jag är. precis vid sådana tillfällen man vill vara speciell.

nu ska jag bädda ner mig i mammas säng och snora. till snoret säger jag bara en sak.




SILENCE! I Kill You!

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Om man kollar på denna video många gånger så blir man garanterad frisk. eller får träningsvärk i skrattmusklerna. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0