sådär.

bestämde mig igår för att inte åka på intervju idag. 20 procent delat på två dagar betyder att jag typ jobba ca 2-4 timmar under två dagar med typ inget betalt istället för att kunna jobba 4-8 timmar per dag med inget betalt. :P aja. summa summarum är att jag typ tjänar ihop till busskortet varje månad och får äta nudlar på lunchen. så.

hade annars en mycket trevlig dag tillsammans med björn igår. hade en lugn förmiddag och en mindre lugn eftermiddag fylld med bullar, peppisar, julchoklad och smörkola. tyvärr råkade jag karate-choppa julchokladen så den flög i tusen bitar över golvet. och eftersom jag kunde karate-choppa den betydde det att den hade kokat för länge... bajs. smörkolan däremot blev god som knäck. den smaka faktiskt knäck. men den var mjuk mjuk mjuk. den ville inte lossna från plåten, så mjuk var den. så ida tog en stekspade och samla ihop allt till en boll som björnen fick banka på sen. så mycket våld blev det igår. såg även moulin rouge på kvällen. gillar den filmen skarpt. fastän den är konstig. mycket konstig.

idag blev jag klar med intervjuerna. nu är det bara råskriv som gäller. jihoo!

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0