mycket.

hellu.

känns som jag färdats sjuttioåtta mil sen förra måndagen. detta kan iof sig stämma. hem från östersund i söndags kväll till falun i onsdags morse. intervjuer med lärare och rektor på skolan under onsdag, torsdag, fredag plus lite umgänge med mamma, pappa, anna, micke och tuva. trevligt men tröttsamt. sedan hem på fredag för att sedan bli väckt av mobilen på lördag morgon där någon frågar "e du i karlberg?". näe, ska inte vara där förrän om en timme blev mitt svar. då har de sagt fel tid till mig så upp å hoppa. spenderar 3 timmar i bassäng utan frukost i magen. åker sedan direkt till stenhamra för att fira björns farbror. fryser! äter massa kakor och bullar. åker därifrån hem till johan för att käka kebab. *pust* sover. vaknar. in till stockholm för den sista julshoppingen och sedan till oasen för 4 timmars bad. shit. kul vecka.

längtar efter lugn och ro. har avsagt mig allt bad och vikariat fram tills julafton. gött! uppsatsen behöver räddas!!!

hoppas ni fått mer lugn och ro än jag!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0