jul.

så, då var julen nästan över. ja, vi har ju faktiskt trettondag jul att se fram emot eller är det tjugonda knut? å då är ju julen i sådana fall över. :P

haft en riktigt skön jul med en välbehövlig paus från pluggandet. åkte i lördags upp till falun tillsammans med björn för att få vila en stund. fixade lite julmat och sådant under söndagen och slog in de sista paketen. spelade bingolotto på kvällen. riktigt trevligt!

sedan blev det julafton. och vilken julafton. superskön promenad på morgonkvisten tillsammans med björn och pappa. ca 1 dc frost ut så det såg sådär lite lagom snötäckt ut. och det var massor av människor ute på isen och åkte långfärdsskridskor! vill också! fortsatte dagen med lite tevetittande och staging av mat. sedan kom anna och tuva. är det något jag saknar från falun så är det fanken systra mi. att bara kunna umgås sådär, inte göra något särskilt. och tuva, är så kul att se henne! hon fick dessutom den bästa julklappen, en bebis-luleå-hockey-tröja. så söt!

annars var det blandade julklappar. allt från de obligatoriska köp-vad-ni-vill-klappen bestående av pengar till skålar, ljusfat, locktång, 2 st singstar (!!!) och massa mer. man säger alltid att man inte ska handla så mycket, men tjena säger jag bara. :P

skön jul har det sammanfattningsvist vart. pch ikväll blir det en liten julafton med björns kompisar. najs.

sedan har jag en förfrågan till er kompisar. när ska vi träffas? vill vill vill! jag har en fullplanerad kalender med aktiviteter till oss om ni vill komma hit med bland annat konstig klubb-utgång,  en liten foto-session i foto studio, shopping... ja, det finns massor.. jag försöker bara muta er lite ;)

nu ska jag brotta ner björn i sängen och kittla han lite.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fotosession; I´ll be there! :P Vi måste planera in nåt! kram!

2007-12-28 @ 17:07:37
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0