helgen.

ser verkligen framemot helgen. ska bli så skönt att bara slappa och mysa. ikväll händer väl inget särskilt, ska ner till solna centrum (viktigt med ord, stan är visst sthlm har jag fått reda på) och handla sista julklappen till anna och lite ingredienser till söndagens bak.

på lördag ska vi till björns syster elin på kalas. på kvällen kan man följa med till en varitéklubb (???) som kallas the hootchy kootchy club. någon gång ska jag med banne mig. låter hur kul som helst. de ska vara alice i underlandet tema. flickorna mina, ni bör följa med mig dit!

på söndag är det tredje advent och julpysselafton. vill vill vill. men vet inte vad jag ska pyssla med förutom baket. känns inte som att cerenitlereånga och lussebullar går ihop liksom. kanske lite julscrapping.

wish you were here with me to pyssla lite!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0