helgen.

vilken über mysig helg jag haft! första blev det att besöka lindas jobb. kan verkligen se varför hon trivs så bra! fina ungar och snälla arbetskamrater! sedan blev det att gå på stan, fick en julstjärna i julklapp av linda (lyser skitsnyggt i sovrummet!) och jag gav henne dirty dancing 2. för filmer hyrdes och köptes. plöjde igenom 6 filmer under helgen. sist jag gjorde det var när vi hade filmkväll hos martin p!

kvällen spenderades på frösön som upptakt för en tänkt utekväll, men gamla som vi är så blev vi trötta. och filmerna väntade på oss hemma juh. men trevligt var det hos robert. fast lite besviken blev man ju när man inte rokkade såå fett som man ville på guitar hero..:P

lördag. sooovmorgon. snöstorm, skidskytte. film och en promenad fick stå för den dagen. riktigt kvalitetsmys under täcket!

söndag. soovmorgon! en lite längre prommis och fika med lisa. trevligt. mindre trevligt var det att åka hem. :( fin stad och underbar värd! i'll be back soon. förhoppningsvis! annars får du komma hit. till staden utan snö. deprimerande :P

puss på er!

fresten. den som gissar vad som står i mitt vardagsrum just nu får en kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

jag gissar att det står en stor o Riktig gran, från skogen=) Kram på dej

2007-12-04 @ 11:43:41
Postat av: Anna

stor stooor gran;)

2007-12-04 @ 19:53:47
URL: http://tegels.blogg.se
Postat av: ida

carro vann, anna fuska..:P

2007-12-05 @ 17:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0