gillar.

har kommit fram till att jag gillar att blogga. men jag har även funnit en nackdel med den. man "behöver" inte ringa sina vänner längre för att veta vad som händer. kommit på mig några gånger nu att jag bara konstaterar att jaha, nu har dom gjort det och sen bara går vidare. är det bara jag som känner så? bloggen har blivit någon slags reklampelare som gör att man slipper spendera minuter i telefon... sorgligt?

som jag sa igår om fyverkerier.. det är bara i stockholm, man en onsdag förmiddag, den 19 december klockan 15:00 kan se nyårfyverkerier i luften... två dagar i rad! vad tänker dom med?

nu ska jag återvända till uppsatsen.. ciao!

puss på er!



"Kommer du ihåg när du fick diarée imorse?" Alltså va fanken!? Jag fattar inte hur våra fina reklammakare tänker. aja, jag skrattar friskt i varje fall!

Kommentarer
Postat av: Linda :)

men vi pratas ju :)

2007-12-19 @ 20:14:03
URL: http://lindamarianordin.blogg.se
Postat av: Linda :)

men vi pratas ju :)

2007-12-19 @ 20:14:15
URL: http://lindamarianordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0