arn.

var och såg arn igår på bio. var bättre än jag trodde. väldigt lätt att följa även för en som inte läst boken. helt okej om man har två timmar och nitton minuter över någon dag. rekommenderar att köpa en stor dricka bara. :P

annars har det vart riktigt slappt de senaste dagarna. skulle helst av allt vilja gå ner till solna centrum och shoppa loss, men min plånbok skulle skälla ut mig länge och väl. :(

imorgon är det nyårsafton om det undgått er. ska satsa på glitter och lockar. björn ska få agera frisör. ska till jocke sen på kvällen. och som vanligt är jag enda tjejen. vet inte om jag ska skratta eller gråta. kul lär det bli i alla fall!

lär skriva mer imorgon..

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0